top of page
  • תמונת הסופר/תרוית גרוסמן דוד

דוכן הנעלים בשוק של העיירה אינצדק

עודכן: 19 בפבר׳ 2020

בקושי רב ובכבדות צעדה לשוק, רגליה נפוחות מעוטרות ורידים כחולים וחמים. דחתה יותר מדי זמן את הקניות לקראת בואו של ילדה הרביעי. כשהגיעה, נכנסה לחנות הבדים הפינתית ואחר שמיששה את כל הבדים בחנות והרגישה איך המוכר מאבד את סבלנותו, קנתה בד לבן לתפירת חיתולים, בד תכלת עם נקודות לתפירת וילונות וגליל צמר לבן רק ומיוחד לסריגת נעלים קטנות.. שהגיעה הביתה, מילאה כוס מים עם כמה טיפות לימון שיעזרו לה להפיג את השריפה בגרון והתיישבה מיד לסרוג את הנעלים. הכי דחוף כך היה ניראה לה שיהיו הנעלים מוכנות עבורו. סרגה ושרה שיר. לכל ילד היתה שרה בזמן ההריון שיר משלו ואח"כ כשהיו נולדים היתה ממשיכה לשיר ואלה היו משתתקים כאילו מתרפקים על זיכרון מתוק ונוסטלגי. באותו יום, חזרו הילדים מבית הספר, יצאו לשחק בגינה והיא התחילה לארגן את הדברים. כיבסה ואפתה, ניקתה וסידרה, קיפלה והזיזה, גיהצה והכינה. אחוזת התרגשות מהפגישה שעתידה להתרחש בקרוב. כשהתיישבה על מיטתה בסוף היום החלה להרגיש את התכווצויות הרחם. הם היו נעימות, מחזוריות ומבשרות. היא שקעה בתנומה עד שציר חזק העיר אותה. העירה את בעלה, שלחה אותו לעיירה הסמוכה להביא את המיילדת. ובינתיים נשמה, ובכתה, צחקה ושרה. שהגיעו בעלה והמיילדת היא כבר היתה שכובה על מיטתה מסוחררת מכאב. המיילדת בדקה, ניראתה רצינית, ביקשה לקרוא לרופא העיירה. בינתיים, היא ניסתה לעודד את היולדת הכאובה, לא יודעת כיצד לבשר לה את בשורות האיוב. הגיעה שעת צירי הלחץ, היא לוחצת ולוחצת עד שנפלטת מגופה גופה קטנה. תינוק לבן ויפה תואר. היא מביטה בו ומיד במיילדת ומיד מבינה. זעקות השבר שלה נשמעו בכל אינצדק. שבוע לא דיברה רק אחזה בהן, בנעלים הקטנות הלבנות שהכינה עבורו ומיררה בבכי. ביום השביעי, היא נתנה אותן לבעלה שילך למכור בדוכן הנעלים בשוק בצירוף של פתק. למכירה: נעלי תינוק, מעולם לא ננעלו ( ארנסט המינגווי).


This Is Where a Subtitle Should Go


State the question that you are answering. E.g., Here are the top 3 tips for how to create a killer blog.


  • Tip 1 This first tip should be a juicy one. It’ll keep your readers with you.

  • Tip 2 The middle tips should be explanatory ones. Keep them short and to-the-point. E.g., Decide how often you want to blog. Be realistic about it. Think you can blog twice a month? Commit to once a month and stick to it.

  • Tip 3 Finish strong! Your final tip will lead into your post’s conclusion. E.g., Lastly, knowing just little bit about SEO can go a long way in helping your blog succeed. You can learn more about SEO in our guide. (Just a teeny, tiny bit!)



Don’t Forget to Add a Closing


This can be short. Restate your main point. Tell your readers what you want them to do next. Don’t be shy. Just tell them. E.g., Buy Now, Click Here, Read This.


0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page